2011-08-24

наконец-то я его закончила - סוף סוף סיימתי אותו

этот альбом в подарок дочке моей подруги, на ее 2-х летие, которое было пол года назад:). я его начала еще до беременности, успела сделать пару разворотов и меня накрыло токсикозом. а с токсикозом я уже ничего не могла делать, поэтому работу пришлось отложить. и вот наконец-то мне удалось его закончить. размер 30х30, на 7 разворотов, мягкая обложка. фотки получились не очень - моя подруга приверженница глянцевых фотографий, которые жутко отсвечивают, и фоткать совсем неудобно. работать с такими фотками тоже не праздник, по той же причине. при работе на них все время попадает свет от лампы, и мне уже не видно, какая бумажка подходит, а какая нет, и швейная машинка по ним скользит. так что я рада, что этот проект уже позади:)

אלבום במתנה לבת של החברה שלי ליומולדת שנתיי, שהיה אגב לפני חצי שנה:). התחלתי את האלבום עוד לפני ההריון, הספקתי כמה דפים, ואז התחילו הבחילות. עם הבחילות כבר ממש לא יכולתי לעבוד, והאלבום חיכה לו בשקט לעיתוי יותר מוצלח. והנה, סוף סוף הצלחתי לסיים אותו. גודל 30 על 30, 7 כפולות (14 עמודים), כריכת בד רכה. התמונות יצאו לא משהו. חברתי אוהבת תצלומים על נייר מבריק וזה מאוד מקשה גם על הצילום (האור משתקף מהתמונות ולא רואים כלום), וגם על העבודה - האור מהמנורה משתקף מהתמונה וקשה לראות מה מתאים ומה לא, ומכונת התפירה מחליקה על התמונות האלה. אז אני שמחה שהפרוייקט הזה כבר מאחוריי:)










והדף הזה הכנתי מהחומרים של אליס http://www.mypunch.co.il/default.asp



6 comments:

  1. Красивый альбом :) А малышка такая забавная :)))

    ReplyDelete
  2. классный получился! не зря его так долго ждали!!!

    ReplyDelete
  3. שמעי - האלבום כולו משגע. יש דפים שהם תפסו אותי יותר, כמו 2 הראשונים, שהם מעלפים וגם עם הפונפונים הוורודים וגם עם אפקט הצבעים הנוזלים. משגע.
    ענת

    ReplyDelete
  4. אלבום מ-ע-ל-ף !!! פשוט נשארתי עם הפה פתוח
    כל דף מיוחד והרמוני, מקסים. גם הכריכה נפלאה וכ"כ מתאימה לעיצוב הכללי.
    חוץ מזה גם הדוגמנית מתוקה מאוד :-)
    איזה כיף לחברה שלך!

    ReplyDelete
  5. בנות, תודה על התגובות החמות!
    девочки, спасибо!

    ReplyDelete