2011-10-30

а знаете почему уже несколько дней я ничего не показываю? а потому что я ничего не делаю, вернее делаю, но кое-что другое. и что же я делала эти дни? а я строила себе сайт:)
вот он http://www.olushkadesign.com/
еще конечно нужно будет много чего доработать, но в принципе уже вполне нормально выглядит:). осторожно, сайт только на иврите:)
если у вас есть какие-то замечания, то делитесь:)

רוצות לדעתע למה לא הראתי לכם דפים בימים האחרוני? זה כי לא הכנתי דפים, ולמה לא הכנתי דפים? כי עשיתי משהו אחר - בניתי לי אתר, שיהיה ממש אתר ולא בלוג. אז הנה הוא http://www.olushkadesign.com/
יש עוד הרבה מה להוסיף שם, אעשה לאט עם הזמן, אבל זה כבר נראה די בסדר לדעתי:)
אם יש לכן הארות, אשמח לדעת:)

10 comments:

  1. Сайт Замечательный! А можно поинтересоваться на какой платформе ты его строила, а то я уже несколько раз начинала, да вот только ничего не выходило((

    ReplyDelete
  2. спасибо)
    http://www.livecity.co.il/
    но это платная платформа

    ReplyDelete
  3. בהצלחה. האתר מעוצב מקסים וגם העיצוב החדש של הבלוג מהמם.
    האתר נראה מאוד נוח לשימוש. אני הצלחתי לראות רק את התמונות של 7 הכרטיסים. לא יודעת אם זה בעיה אצלי במחשב או שאולי עוד לא העלית תמונות.
    הערה אחת - כשמנסים להגדיל את התמונות הן כמעט ולא גדלות, וחבל לא לראות את הכרטיסים המשגעים שלך בגדול.

    שיהיה המון המון בהצלחה. את מוכשרת ברמות (כמו שהבת שלי אומרת) אפשר שאלה? כמה זמן בערך לוקח לך לעצב דף באלבום, למשל כמו הדפים המעלפים של החתונה שלך?

    נועה
    peleg

    ReplyDelete
  4. !הי נועה, נעים להכיר
    .תודה על ההארות לגבי האתר, אבדוק את העניין
    :)תשובה לשאלתך - לוקח לי בערך שעה לעצב דף אחד

    ReplyDelete
  5. תתחדשי, האתר מקסים.
    המון הצלחה!!!
    עינת

    ReplyDelete
  6. תתחדשי על האתר!!!
    נראה מצויין!
    מאוד קל להתמצא ומאוד נעים.

    ReplyDelete
  7. Класс! Поздравляю! Жаль, что я не доучила иврит)

    ReplyDelete
  8. לא יודעת איך את מעצבת בשעה. רק לבחור את הדפים יכול לקחת לי יותר זמן... בכל מקרה העבודות שלך מהממות ואני מאוד אוהבת את הסגנון שלך

    נועה

    ReplyDelete
  9. בהתחלה גם לקח לי 3 שעות לבחור דף ואחר כך עוד 3 שעות למצוא
    :)קישוטים, אבל עם הזמן זה השתפר
    עכשיו הבחירה היא עניין של כמה דקות, כי אני כבר רואה מהר מאוד מה מתאים למה

    ReplyDelete