2011-09-16

а что вчера было:) - מה שקרה לי אתמול:)

ну во-первых я выиграла тот самый конкурс, и тепрь я официально считаюсь лучшим скрап-дизайнером у нас в стране:). шучу:), я конечно же далеко не лучшая, просто мне очень сильно повезло. вот ни разу в жизни ничего не выигрывала, а тут вдруг повезло, может звезды на моем небосклоне наконец-то сменили гнев на милость?:). так вот я выиграла приз - скрап товары на 1500 шекелей (около 430$), осталось только его получить. но обещали, что в ближайшем будущем это таки произойдет. и как только я получу приз, обещаю, с меня конфетка. девочки, спасибо всем, кто за меня болел и поддерживал!
а еще я вчера была на МК Ингвилд Болм, и мы делали 2 странички под ее бдительным руководством. скажу сразу, что МК мне не понравился, и он явно не стоил тех денег, что я за него уплатила. я думала, что на МК нам покажут новые техники и дизайнерские секреты, а вместо этого мы тупо терли листы навороченными инструментами, которые нам потом предложили заказать за сумасшедшие деньги, и клеили бабочки цветочки. при чем от нас требовалась в точности повторять работы Ингвилд - никакого творческого процесса. зато понравилось скрапить в большой компании, ну и общение с девочками тоже конечно же очень порадовало. а вот и странички:

אז ככה, קודם כל, זכיתי בתחרות. האמת היא שלא ממש ציפיתי ואני לא חושבת שבאמת מגיע לי. אני אישית מכירה לפחות 2 בנות, שלדעתי הרבה יותר מוכשרות ממני עם הרבה יותר ניסיון, אבל מה לעשות, פשוט שיחק לי המזל. אף פעם בחיים לא זכיתי בשום דבר, אז אולי הגיע זמן שהמזל הזה ישתנה:). בעתיד הקרוב (ככה הובטח לי) אני אקבל את הפרס - חומרים בשווי 1500 ש''ח, וברגע שזה יהיה אצלי אני מבטיחה לפנק אותכן בקנדי שווה. אני גם רוצה להודות לכל הבנות שתמכו בי והיו לצידי.
חוץ מזה, היתי אתמול בסדנא של אינגבילד בולם. מה אני אגיד, ציפיתי להרבה יותר. חשבתי שנלמד טכניקות חדשות ואולי גם כמה מסודותיה של המעצבת הידועה. אבל לא, רק שיפשפנו דפים עם הכלים היקרים שלה והדבקנו פרחים.  מה גם שנדרש מאיתנו לחקות בדיוק את הדפים של המעצבת בלי שום מקום לדמיון שלנו. לדעתי סדנא כזו טובה לממש ממש מתחילות. אני נהנאתי מאוד רק מהחברה.
אז הנה 2 הדפים שהכנתי בסדנא: 


19 comments:

  1. Не в обиду Ингвилд - я очень люблю ее работы - думаю, что ты бы и сама, без всяких МК сделала бы не хуже. Уверена, что Таня с Ирой тоже :)

    ReplyDelete
  2. ну да, просто мы думали, что нам покажут всякие технические примочки,но ничего нового для себя я не узнала, и девочки вроде тоже. так что, ты Полюшкин ничего не потеряла.

    ReplyDelete
  3. Очень красивые странички, поздравляю!!! Вторая прям ну очень нарвится!

    ReplyDelete
  4. מזל טוב!!!!
    אני דווקא חושבת שאת מאוד מוכשרת, כישרונית ויצירתית, שלא נדבר על זה שהעבודות שלך מקוריות וייחודיות.
    למרות שהדפים מועתקים מהמדריכה, הם בכל זאת יצאו יפים מאוד :-)

    ReplyDelete
  5. Оля,поздравляю!приз супер,элис не пожадничала:)
    как хорошо,что я на него не пошла,пожалела денег и вроде правильно сделала

    ReplyDelete
  6. Поздравляю от все души. Твои работы оценили по достоинству)))Молодец.

    ReplyDelete
  7. טוב, יצאתי אהבלה בפוסט שאחרי, כי לא היה רשום לי הפוסט הזה, אז איחלתי לך בהצלחה, ואת כבר זכית!!! אז קודם כל מזל טוב ענק (ועוד רשמתי שאני מחזיקה לך אצבעות) באמת נראה שקצת יצאתי מהעניינים.... המיני שעשית מקסים, עשיר ומקורי ביותר ואת מוכשרת ביותר. פשוט מגיע לך. בקשר לסדנא, מצטערת לשמוע שלא ממש אהבת, אבל אני הרגשתי כך שזה מה שהולך לקרות, אז מראש לא נרשמתי, על אף שהיא מעצבת ברמות על. כל הכבוד ובהצלחה גם בהמשך. ענת

    ReplyDelete
  8. המון מזל טוב על הזכייה בתחרות.
    היו שתי בנות נוספות שגם אני חשבתי שמגיע להן להגיע לגמר, אבל גם לך הגיע!!!! וזכית בצדק.
    אני עוקבת אחרי העבודות שלך מההתחלה ונהנית מאוד מהסגנון העשיר והצבעוני שלך. אני חושבת שהעבודות שלך כל הזמן הולכות ומשתפרות
    והאלבום מיקס מדיה שלך יצא אליפות!!!!!
    תהני מהזכייה שלך
    קרן

    ReplyDelete
  9. בנות, המון תודה על האיחולים!
    ענת, זה בסדר, גם לי זה קורה כל הזמן:)
    девочки, спасибо за поздравления!

    ReplyDelete
  10. לפי מה שהבנתי מבנות שהיו בסדנא, אם היית מקשיבה לאינגוילד ועובדת לפי העקרונות שהיא לימדה היית מבינה שיש כמה טעויות עיצובית ממשיות בדף השני שעיצבת, עם התמונה שלך, ואם לא היית מנסה לחסוך מכמות החומרים האדירה שהבנתי שקיבלתם ולשנות את העיצוב של הדף, העבודה היתה יותר מוצלחת ויותר דומה למקור, וביננו, גם אם היית מנסה לא היית מצליחה לחשוב ולעצב דף כמו זה לבדך. חוץ מזה, את קצת סותרת את עצמך כשמצד אחד את אומרת שאת אומנית בינונית ולא מגיע לך לזכות בתחרות ומצד שני טוענת שאין לך מה ללמוד מאומנית שעולה עליך פי אלף. לפחות תגידי תודה למי שעשה את התחרות ובחר בך, לא יזיק לך לפרגן קצת.

    רונית

    ReplyDelete
  11. Оля, поздравляю!!! А странички-то вышли отличные! Но, наверное, хорошо, что я не поехала в Израиль из Москвы ради Ингвилд))
    Еще я заметила, что западные мастера обычно требуют повторять их работы. Это скучно, но, может, и оправданно - чтобы у всех все в срок получилось типа. Хотя мне кажется, что надо делить участников: кто-то новичок, ему полезно повторить, а кому-то можно и посложнее вещи показать.

    ReplyDelete
  12. Ильма, спасибо!
    да, вот и мне не понравилось требование точного повторения работы. мне хотелось увидеть каку-нибудь новую технику или что-то в этом роде, а вместо этого мы просто повторяли работы Ингвилд. такой МК возможно может быть полезен новичкам, но об этом нужно было предупредить.

    ReplyDelete
  13. לרונית, אני מבינה שלא הית בסדנא, ככה שההארות שלך לגבי מה שהיה שם ומה שאני אישית עשיתי או לא עשיתי ממש לא לעניין. אם בעינייך עבודה עיצובית יכולה להיות מוצלחת רק כשהיא העתק מדוייק של עבודה של מעצב אחר, אז באמת אין לי מה להוסיף, את רק מעידה בזה שאף פעם בחייך לא למדת עיצוב, ואין לך שמץ של מושג בו. ואת בהחלט צודקת, אני לא היתי מעלה בדעתי לעצב דפים כאלה לבד, מסיבה מאוד פשוטה - זה פשוט לא הסגנון שלי, אבל זה בטח עוד משהו שאת לא מבינה בו:) זה שאני אישית לא אוהבת טונות של פרחים בדף ולא חושבת שצריכים לתקוע אותם בכל פינה אפשרית לא עושה אותי מעצבת גרועה (המורה שלי היה אומר שההפך הוא הנכון:)). ואני לא זוכרת שביקשתי ממך ביקורת על העבודות שלי, כי אם את כבר עושה את זה אז חבל שלא השארת פה קישור לבלוג שלך, ככה גם אני היתי מבקרת כמה מהעבודת שלך. ואיפה ראית בפוסט שלי שאני לא מפרגנת למארגני התחרות? יש לך כנראה בעיה חמורה בהבנת הנקרא. בכל אופן, בפעם הבאה שתרצי להוציא את התסכולים האישיים שלך, תחפשי לך מקום אחר. תגובה הבאה שלך באותו טון פשוט תמחק

    ReplyDelete
  14. Поздравляю с победой!

    ReplyDelete
  15. אין אליך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! גדולה!

    ReplyDelete
  16. מה זה מעצבן אותי כשלא עוסים הפרדה בין עיצוב מקורי לבין ליפטינג רגיל... כאילו את צריכה לזלזל בעצמך בגלל שלא יכולה לעסות עותק של דף כזה. לדעתי בשביל זה לא היה צורך ללכת לסדנא ולשלם כסף. אפשר לפתוח אתר של אינגבולד, לבחור דף, לקנות אותם חומרים ולעסות אותו הדבר בבית. אם הסדנא הייתה כדי להכיר את החומרים והכלים החדשים של אינגבולד אז לא צריך לעסות ממנה משהו יותר ממה שיש. ובאמת, מישהי שבכלל לא הייתה בסדנא לא יכולה לספר עליה ורק אינגבולד יכולה להגיד עד כמה דפים מוצלחים פה ולא מישהי אחרת. לדעתי דפים יפים מאוד ואין גאווה בזה של-60 בנות יהיו בדיוק אותם דפים באלבומים.

    ReplyDelete
  17. זה כל העיניין, שאם היתי רוצה להעתיק את הדפים שלה, היתי באמת עושה את זה דרך האינטרנט לגמרי בחינם. אני שילמתי 650 ש''ח וזכותי להיות לא מרוצה מהסדנא. אני ציפיתי ללמוד שם משהו שאני לא יודעת וזה לא קרה. והיה לי נורא משעמם לשבת וסתם להדביק פרחים, כמו איזו מפגרת. סדנא כזו טובה למתחילות. חוץ מזה אני אישית בכלל שונאת להעתיק עבודות של מעצבים אחרים, זה טוב לאנשים חסרי ניסיון או חסרי כישרון.

    ReplyDelete
  18. עזבי :) יצירתיות היא לא בכמות החומרים אלא באופן שימוש בהם :)

    ReplyDelete