2013-07-04

mixed media проба - מיקסד מדיה - ניסיון

אני יודעת שמזמן לא היתי כאן, אבל מרוב הפלטפורמות בהן אני חייבת להמצא מבחינה עסקית כבר לבלוג לא נותר זמן וכוח:)
שבוע שעבר קרה לי משהו מאוד מרגש בפן האישי, לצערי לא יכולה לפרט יותר מדי. אבל איכשהו זה דחף אותי להכנס למיקסד מדיה. כבר כמה שנים אני עוקבת אחרי בלוגים מעניינים בנושא, ואפילו יצא לי לגעת בזה קצת בכל מיני הזדמנויות, אבל לא ממש התעמקתי, עד לשבועות האחרונים. ועכשיו אני מרגישה שזה משהו שאני הולכת לפתח אצלי, כי זה מושך אותי בטירוף ובאמת נותן לי מקום להוציא את היצירתיות ואת הרגשות מבלי להתחשב בטעמם של הלקוחות, משהו שלי אישי נטו.

чего-то куда-то я потерялась в последнее время:), много работы и много времени занимает необходимое присутствие на разных интернет ресурсах, дабы количество клиентов в будущем не уменьшалось:), и на блог остается очень мало времени.
на прошлой неделе у меня в жизни случилось очень радостное событие, к сожалению не могу рассказать об этом, так как речь идет не только обо мне. в двух словах, моя душевная боль, которая мучила меня 18 лет, наконец прошла:)
и это все я к тому, что меня это сильно толкнуло в миксед медию, прям почти каждый день теперь ставлю эксперименты:), удачные буду показывать:)
вот один из них:




6 comments:

  1. Оль, вот это да, удивила так удивила! Потрясающий коллаж(или что это такое?)Наверное, это были действительно очень сильные переживания, рада, что все закончилось благополучно))
    ПС. А из чего эти красивые объемные потеки?

    ReplyDelete
  2. Бесподобно!!!!!!!! Великолепно!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Мега-супер! Очень классная идея и исполнение!!!

    ReplyDelete
  4. תשמעי! יש הרבה סוגים של מיקס מדיה ולרוב אני לא מתחברת לזה, אבל זה, אני ממש ממש אוהבת. אני אוהבת את הצבעים החזקים, את הזרימה ואת הרגש ששופע

    ReplyDelete
  5. מעלף לגמריי. יפיפה.

    ReplyDelete