2013-04-28

МК Лимор Вебер - סדנאות של לימור וובר

אכן כן, גם אני היתי בסדנאות של לימור וובר, אומנית מיקסד מדיה ידועה ומוכרת, ישראלית במקור אשר חיה בקנדה.
לימור לא רק מוכשרת בצורה בלתי רגילה, היא גם בן אדם מדהים, מזמן לא פגשתי באישיות כל כך נעימה ומלאת מרץ.
הסדנאות היו מעולות, השתתפתי ב3, וגם נהנתי מכולן. אבל כמובן את התוצרים קצת שיניתי ושיפרתי אתמול בבית. מקווה שללימור לא איכפת:)

הסדנא הראשונה - דף מעוצב, בשילוב טכניקות של מיקסד מדיה:

к нам приехала канадская мастерица Лимор Веббер. я думаю ее многие знают, поэтому не буду углубляться в ее биографию:). Лимор провела у нас несколько МК по миксд-медия, я була на 3. МК прошли очень хорошо, Лимор очень хорошо все объясняла, и уделяла каждой из нас достаточно внимания. и вообще она супер-приятный человек.
правда не все проекты мне удалось закончить, но только потому, что я хотела дома сделать по-своему:)

первый МК - страничка с миксмедийными техниками. 
здесь все было довольно просто и результатом я осталась довольна.


הסדנא השניה - קנווס כפול, עשוי בטכניקות של מיקסד מדיה, מחובר עם צירים.
פה אני חייבת לציין, שלא אהבתי את מה שיצא לי בסדנא (לא לבלבל עם הסדנא עצמה, כי אותה מאוד אהבתי:)). התמונות שהיו לי לא התאימו לצבעים של הקנווס, וגם הנושא לא כל כך התחבר לי. אז בבית שיניתי כמעט את הכל:)

второй МК - двойной канвас, соединенный на дверные петли.
его я полностью переделала дома. цвета фоток, которые у меня были, абсолютно не подходили под предложенные материалы, и в стиль тоже не вписывалось. поэтому дома я сделала по-своему, добавила более нежные материалы, и закрасила спреями другого цвета.






הסדנא השלישית - ציור על קנווס
פה למדנו לצבוע עם צבעי ג'לטוס (לגמרי מגניב!), וטכניקת ציור במשיכת מכחול (הלך לי קצת קשה אבל בסוף הסתדרתי:))
בבית הסתכלתי על זה ונהיה לי משעמם:), אז הוספתי את התמונה של טימור והציפורים, שיהיה קצת עניין:)
ועכשיו הכל כבר תלוי אצלי בבית על הקירות:)
והגעתי למסקנה שאני בהחלט מתחברת למיקסד מדיה, כשירד קצת הלחץ של ההזמנות בטוח אצור עוד דברים בסגנון הזה.

третий МК - рисунок на канвасе, при помощи мелков - Джелатос, и техника рисунка одним мазком (вроде так это называется:)).
дома я посмотрела на результат, и он мне показался скучноватым:), поэтому я добавила Тимуркину фотку и птичек:)

7 comments:

  1. Работы великолепные получились!!!

    ReplyDelete
  2. Потрясающе! особенно от второй в восторге!

    ReplyDelete
  3. Оля, очень здорово!!! мне нравится твой подход, переделать по-своему и

    ReplyDelete
  4. Отличные работы,Оль! Первые две особенно чудесны!

    ReplyDelete
  5. אולה, את כל כך מוכשרת, ה נפלא לראות שגם בסדנאות את מביאה את הסגנון המיוחד שלך ואני בטוחה שעוד אראה אצלך הרבה עבודות מיקסד מדיה מקסימות.
    אני שמחה שנהנת בסדנאות והתוצאות שלך מרהיבות ביופיין.

    ReplyDelete
  6. איזה תוספת מדהימה של טימור על הקנווס - כזה מתוק
    ואכן משדרג את הקנווס

    ממש אהבתי את הקנווס שהכנת. מהיכן הצירים?
    כי גם אני הייתי בסדנא הזאת וקיבלנו צירים אחרים

    ReplyDelete
    Replies
    1. !תודה, עינבל
      אלה הצירים שהיו בתוך הקיט שלי, אני חושבת שלא כולם קיבלו בדיוק את אותו הדבר

      Delete